Bada isvak: Check!

photo photo 
Idag badade vi isvak med klassen i vällingby, eller alla badade inte. Först gjorde vi vår egna lucnh med stormkök (min grupp åt svampsoppa och jag åt tomatsoppa med bröd, välldigt gott) efter det så gjorde vi som skulle bada oss redo och sen hade min lärare en snabb genomgång och sen var det dags att sätta igång. JAG började och jag var hur nervös som helst och förberedde mig för det värsta, men när jag väl kom i vattnet så var det inte så farligt som jag trodde, så jag tog mig upp med hjälp av pickorna eller vad det heter och sen gick in i bastun. Jag hoppade ner i isvaken en till gång efter det för det var en sån kick och en jättehärlig känsla. Fast andra gången hoppade jag utan ryggsäck på ryggen (som blir som en flytväst) och skönk rätt långt ner i vattnet så det var lite läskigare och den här gången var det svinkallt så nu sprang jag upp till bastun haha. Men det var en jättehärlig känsla som sagt, ni borde prova det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0