ETT MINNE FÖR LIVET






 
JERSEY 2010! Världens bästa resa. Helt underbart. Har så mycket minnen och bilder från denna resa så har alltid något att titta tillbaka och minnas till. Denna resa gav mig så otroligt mycket. Vänner, erfarenhet, upplevelser osv. Det var en språkresa jag åkte på med min bästavän Jonna. Vi var borta i tre veckor och allting började i Paris där vi var i tre dagar och fick uppleva eiffeltornet, disneyland och den fina staden. Det var även där som man började lära känna alla. Det finns så mycket att säga om denna resa, men jag vill framförallt tacka min föräldrar för att de lät mig åka och att jag kunde åka. Jag fick välja mellan denna resa och en moped, såklart jag valde detta och jag är så glad att jag gjorde det, minnen har jag fått som jag kommer ta med mig hela livet. Ni som har åldern inne, passa på att åka på språkresa, för det är en grym upplevelse och man få vänner för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0