FREEEEDAG

Äntligen fredag! Det har varit en rolig vecka, men så skönt med helg. Kommer inte få sova så mycket i helgen, men det gör ingenting. Jag tycker om att ha saker inplanerat. Så ikväll ska jag möta upp mina två fina vänner Emma & Stina, vi ska äta sushi på SUSHIKUNGEN bästa sushistället jag lovar er! Jag ska ta kort så ni iallafall får se hur gott det ser ut! Sen ikväll åker jag och sover hos min pojkvän. Mys. Imorgon jobbar jag 10 - 14 och efter det ska jag vara med min andra fina vän Emma, hon sover hos mig och sen på söndag ska vi upp meeeeega tidigt för att åka till tullingehallen och stå i cafeterian 7 - 10 och efter det match! Så ser min helg ut. Hoppas er blir grym!
 
HA EN GRYM FREDAG ALLIHOPA! PUSS.
 
photo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0