London del 1


Utanför hotellet. Så sjukt fina hus det var där.
 

Jag blev överlycklig när jag såg min första röda telefonkiosk. Så var bara tvugen att ställa mig där.
 

Fick aldrig nog av den haha. Nejmen var ju tvugen att ta lite bilder med den.
 

Så söt.
 

De roliga dubbeldäck bussarna haha, älskade att sitta längst upp och längst fram.
 

Hyde Park. Var SÅ mycket större än vad vi trodde haha.
 

Min fina mamma och syster.
 

Jag & min älskade mamma.
 

Där framme börjar Oxfordstreet. Var också tvugen att fota trafiken. DE KÖR JU PÅ FEL SIDA!
 
Här är några bilder från första dagen i London, då gick vi runt lite för att se hur det såg ut och vi tog även en liten tur på oxfordstreet. Det var rätt blåsigt, men solen kunde titta fram lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0