Alla hjärtans dag


På torsdag är det alla hjärtans dag och jag och min pojkvän har bestämt att fira det lite grann i helgen istället eftersom båda vi har träning på torsdag. Så vi ska ut och äta med på någon mysig restaurang. Så det är ett tips man kan göra, eller ge varandra choklad, rosor, godis eller en gullig nalle. För jag tycker den här dagen är rätt överskattad, så det behövs inte att man ger värsta presenterna, för jag tycker man då lika gärna kan ge varandra någonting helt plötsligt och inte just för att det är alla hjärtans dag. Att umgås med varandra är viktigat. Men det är aldrig fel att göra någonting eller visa lite uppskattning.
 
Har man ingen pojkvän eller flickvän så ska man absolut inte deppa ihop. Ät en mysig middag med familjen, gå på bio eller ha en myskväll med vännerna. Visa uppskattning för dina nära & kära.

Kommentarer
Postat av: Josefin A

Åh låter ju jättemysigt att käka på restaurang. Tänkte nog göra precis samma sak faktiskt. Tycker att tanken med alla hjärtans dag är fin, men precis som du säger kan det nästan vara mysigare att visa uppskattning nån helt annan dag :) Kram på dig, hoppas du får en härlig alla hjärtans dag :)!

Svar: Detsamma :D
krogstadlina.blogg.se

2013-02-13 @ 16:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0