Mycket på gång nu!

Har så mycket som händer nu, speciellt i slutet av april, nästa vecka. Ska eventuellt ringa ett viktigt samtal, har körlektioner, ska på skiva, firar 3 år med älskling, körlektion igen, middag med älskling, fyller 19 år, Jonna har spelning, kolla mittifinal, släkten kommer och firar mig, jobba och det är bara nästa vecka. Sen veckan efter har jag mösspåtagning, körlektion, jobb, eventuellt firas med kompisar. Veckan efter det har Jonna spelning igen och sen åker jag till Göteborg på cup.
 
Det är en hel del som händer, men jag har tur att det är roliga saker och vill man hinna med allting så gäller det att planera ordentligt. Men det ska nog gå.
 

Ibland känner jag att jag bara vill stänga in mig själv och sova i typ ett år eller två. Men samtidigt vill jag inte missa allt kul som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0