UNDERBAR HELG

Hej finisar! Igår spelade jag match, kollade match och var sedan med Fanny & Emma och vi sov hos Fanny sen. Åt god mat, skrattade VÄLDIGT mycket haha slutar aldrig skratta. Imorse så vaknade jag upp hos Fanny, åt en riktigt god frukost bestående av äggmackor och havregrynsgröt och efter det tog vi en promenad på isen, så himla fint väder det har varit idag. Efter det fick jag skjuts till Huddinge av Emma och blev där upphämtad av mamma och sen åkte vi till mormor & morfar och var där en stund innan vi åkte för att jag skulle få övningsköra, gick el bra! Nu ska jag synca mina spotifylåtar så att jag även kan lyssna på dem offline och sen ska jag åka till min pojke. Hoppas ni haft en bra helg. PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0