Bästa studentskivan!

Vilken kväll det var igår, bästa skivan med bästa klassen! Kom dit vid sju för då började middagen och jag & Emma fixade de sista med "klassens" och när vi var klara med dem så fick vi förrätt som var rostatbröd med skagenröra på och efter förrätten så började jag och Emma att dela ut de första "klassens.." och alla tyckte det var jättekul och alla "klassens" var så klockrena haha. Sen var det varmrätt som var kyckling med potatisgrätäng och innan efterrätten som var chokladpudding så delade vi ut de sista "klassens". Vid 22.00 drog själva festen igång och allas kompisar började komma. Så dansade man hela kvällen/natten med underbara människor. Kvällen går inte att beskriva, en av den bästa kvällen helt klart, god mat, goda drinkar och härliga människor. Jag och min pojkvän kom hem vid halv 4 och somnade på en gång och hela dagen idag har vi bara segat framför gossipgirl och ätit mat.
 
photo
 
photo
 
photo
 
photo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0