Mösspåtagning & Valborg

Min dag igår var GRYM! Spelade skoldm på morgonen, vi vann och är i final. Sen skyndade jag mig hem för att duscha och fixa mig, sen tillbaka till skolan för mösspåtagning!! Åt lunch och hörde lärarna prata lite, sedan begav vi oss alla i klassen in till medborgarplatsen och satte oss på kvarnen, drack och hade det hur bra som helst. Hela medis och hela stan var full av massa glada studenter!!

Runt 4 åkte jag och Tessan hem till mig, sen kom Johanna, Fanny, Klas och Sebbe så åt vi middag innan vi mötte upp några inne i stan och begav oss till nype. Där var vi hela kvällen och jag och Klas kom hem runt 03.00, och vi somnade direkt.

Grym mösspåtagning och en grym Valborg har jag haft. Hoppas ni också har det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0