TAGGAAAAAA!!!

Hej alla fina! Idag var det skola, kände mig väldigt ful och äcklig i mina kläder haha, men slängde bara på mig något imorse då jag var hur trött som helst, även mitt hår var äckligt. Men sånna dagar har man också, haha. Sen hade jag, Felicia och Tessan sällsis till tunnelbanan, köpte glass och sedan skildes vi åt för jag skulle på körlektion. Den gick helt okej, jag har haft bättre lektioner. Nu har jag precis skapat ett event till en speciell sak som händer nu i maj, mer kan jag inte berätta just nu. Men är SÅÅÅÅÅÅÅ taggad!!!
 
Snart ska jag åka och träna. NERVÖS! Och sen ikväll sover jag hos min älskling, blir grillat till middag. Mumma. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0