Upp & ner dag, men solen gör mig glad.

Idag har varit en upp och ner dag. Den började bra när jag vaknade upp brevid min fina, vi åt frukost ute i solen och hade sällskap en bit när jag skulle till skolan och han till jobbet. Där möttes jag av mina fina vänner, åt lunch och skrev på mitt engelska tal och en uppgift i etik & livsfrågor. Efter skolan köpte jag och Tessan glass och njöt av den i solen innan jag åkte hem. Solade, pluggade körkort och har nu precis ätit bananpannkakor och hallon.
 
Men mitt humör har gått lite upp och ner, är orolig och nervös över en sak, men jag tror ändå att det är det rätta och något som jag behöver. För att hitta motivationen igen. Men det är ändå en förändring som gör att mina tankar går i ett. Men pratade med mamma tidigare idag och efter det samtalet känns det mycket bättre. Ska prata med några andra nu ikväll också och se deras syn på det här. Men det kommer bli bra, det kommer det.
 
photo

Kommentarer
Postat av: Danielle

Vad är det du ska göra? :O

2013-05-20 @ 19:53:31
URL: http://danzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0